کانون «الغدیر» مقصد دوم تهیه و ساخت مستند «اوقات فراغت» بچه های مساجد استان ایلام
کانون «الغدير» مقصد دوم تهيه و ساخت مستند «اوقات فراغت» بچه هاي مساجد استان ايلام

کانون «الغدیر» مقصد دوم تهیه و ساخت مستند «اوقات فراغت» بچه های مساجد استان ایلام

  کانون فرهنگي و هنري الغدير شهرستان آبدانان، دومين مقصد تهيه و ساخت مستند اوقات فراغت بچه هاي مساجد در استان ايلام  شد.
شناسه خبر : 50174 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی  های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  مستند  سازان کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تهیه مستند اوقات فراغت بچه های مساجد سه شنبه (دهم مرداد)، راهی شهرستان آبدانان از شهرستان های جنوب استان شدند تا گوشه هایی از تلاش کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان در طرح اوقات فراغت  ثبت و ضبط نمایند.

 

کانون فرهنگی هنری الغدیر یکی از کانون های موفق استان در سالهای گذشته تاکنون  در طرح ها و برنامه های مختلف استانی و کشوری میزبان  مستند سازان کانون های مساجد برای تهیه مستند «مسجد کانون نشاط»، بود. 

در  بدو ورود به این کانون انچه که جلب توجه می کرد حضور  پر رنگ کودکان و نوجوانانی بود که فضای مسجد برای گذراندان اوقات فراغت خود انتخاب کرده بودند. 

 

تلاش های مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر،  در جمع بچه های مسجد و کانون که کانون تخصصی کتابخانه ای  در این شهرستان  نیز محسوب می شود، بسیار چشمگیر بود. 

 

برگزاری کلاس های متنوع اوقات فراغت،  حضور دستگاههای مختلف فرهنگی هنری در این مسجد با مدیریت آقای محسن سلمانژاد از نکاتی بود که می توان به آن اشاره نمود. 

 

بیش از 20کلاس متنوع اوقات فراغت، حضور خانواده ها با فرزندان  در برنامه های مسجد، باعث شده تا از کودک 2ساله تا نوجوانان و جوانان مادران، پدران همگی مخاطب فعالیت های کانون الغدیر در شهرستان آبدانان باشند.


 
کار ثبت و ضبط برنامه های کانون تا پاسی از  شب ادامه داشت، اما آنچه خستگی کار از همکاران گرفت دنیای شیرین کودکانی بود که امده بودند تا بچگی های خود را در پاک ترین مکان یعنی مسجد بگذرانند.